Hobbit, czyli tam i z powrotem- J.R.R. Tolkien (film)

Obyś zawsze zjawiał się w porę wszędzie, gdzie jesteś najbardziej potrzebny, choć najmniej spodziewany.

Moja ocena: 9/10
Hobbit, czyli tam i z powrotem- John Ronald Reuel Tolkien
Reżyseria: Peter Jackson

Jest to chyba jedyna ekranizacja książki, której nie mam ochoty przeczytać. Do obejrzenia filmu zostałam właściwie namówiona, ponieważ dosyć sceptycznie podchodzę do większości z nich.
Pewnie każdy już zna wszystkie filmy na pamięć, ale i tak powiem trochę o fabule.
Żyje sobie mały Hobbit, całkowicie zajęty swoim spokojnym i poukładanym światem, kiedy nagle do jego życia wdziera się przygoda, która może kosztować go życie, ale to dzięki niej pozna prawdziwych przyjaciół. Jednak czy warto?
Zdecydowanie wciąga, nawet jeśli ktoś nie lubi na przykład fantasy, to myślę, ze któryś z wątków go zainteresuje. Ja zdecydowanie zainteresowałam się całą filmową wersją Hobbita, później także Władcy pierścieni.

Komentarze

Popularne posty