Maximum Ride- James Patterson

Maximum Ride
James Patterson
9/10

Dlaczego taka wysoka ocena?! A dlatego, że czytałam tę książkę cztery lata temu i nadal, o dziwo, potrafię o niej coś powiedzieć, a nawet wymienić imiona bohaterów. Ponadto zawsze zachwycałam się tą książką i dziwiłam dlaczego nie ma ekranizacji, której doczekałam się rok temu.
Mnie osobiście porwały już pierwsze słowa, a także luźny sposób przekazywania opowieści przez jedną z głównych bohaterek- Max. Oprócz niej mamy jej rodzeństwo, które tak naprawdę nie jest jej rodzeństwem- Izzy, Kuks, Gazownik, Angela, Kieł. Wszycy zostali zmutowani i są w dwóch procentach ptakami, co czyni ich podobnymi do aniołów. Podczas opowieści każde z nich zmaga się z własnymi uczuciami i problemami. Tych drugich mają zdecydowanie dużo, ponieważ muszą zmagać się z innymi zmutowanymi, Likwidatorami, którzy już nie są tak mili...
Jestem przekonana, że jeśli lubisz fantasy, ta książka cię wciągnie. A nawet jeżeli nie lubisz, to czemu nie spróbować? Według mnie warto...

Komentarze

Popularne posty