W blasku nocy- Trish Cook

Książka, a także film, który zapiera dech w piersiach. Normalna historia, która może zdarzyć się w prawdziwym życiu. Która być może rozgrywa się obok nas, u naszego sąsiada, u tej milej pani ze sklepu, może w domu tego wiecznie gdzieś spóźnionego kolegi z pracy...
 Główna bohaterka cierpi na rzadką chorobę- skórę pergaminową. Oznacza to , że nie może wychodzić na światło słoneczne, a promyczek, który dla niektórych jest powodem do uśmiechu, do radości, do rozpoczęcia cudownego dnia, dla niej jest śmiertelnie groźny. Przypadkiem poznaje chłopaka, którego mogła do tego czasu widzieć tylko przez okno. I tego dnia jej marzenia zaczynają się spełniać, do czasu...
Uwielbiam dramaty, właśnie w ten sposób trafiłam na ten film, szukałam czegoś co wywoła we mnie emocje. I wywołało, bardzo rzadko udaje mi się znaleźć coś, co tak bardzo mnie poruszy. Zdecydowanie historia warta poznania.

Komentarze

Popularne posty